هیچکس نمیداند که این آلودگیِ هوا تقصیرِ من استبس که در نبودش سیگار دود کرده ام...رمیصا_رستگار میگه میدونی هنوز واسه عاشق شدن دیر نیست؟نگاش میکنم و میگم: هیچ میدونی هر چیزی سن و سالی داره؟هیچ میدونی یه زن سی و پنج سالگی به یعدش یه عالمه تجربه داره و دیگه نمیتونه دل خوش کنه به حرفایی که زده میشه؟میگم هیچ میدونی دیگه حرف ها قلبها رو نمی لرزونن؟ میگه خوب چاره ی کار؟میگم باید ثابت بشه تا دلگرم بشم میگه لعنتی 18 ساله با همیم.میگم خوووب چه ربطی داره آب هم اگه راکد بمونه گندیده میشه و میشه مرداب، ولی همون آب اگه جاری باشه میشه رود و همه عاشق زیباییش میشن.نمیدونم با اون حجم بی حوصلگی چطور میتونستم باهاش سر این که محبتش رو باید نشون بده کل کل میکردم ، فقط میدونم باید یه جرقه ای زده بشه یه حرکتی بشه تا این حس دلمردگی توی وجودم از بین بره راحیلی نوشت: موزیک متن هم توی کانال تلگرام میفرستم تلگرام راحیل : https://telegram.me/mamaniashegh ماماني عاشق...
ما را در سایت ماماني عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 23:36